piątek, 5 lipca 2013

Udany dzień

No witam , witam :D

Jak tam Wam minął dziś dzień ? Mi minął rewelacyjnie . Przyjechała do mnie Ola --> Blogerka :) Nakręciłyśmy kilka filmików :D Dziś jeden wstawię , ale resztę wstawię w swoim czasie . Do godziny 12 nie wiedziałam co ze sobą zrobic . Chciało mi się spac , nie miałam siły , wgl nic mi się nie chciało.. Po godzinie 14 z minutami poszłam spac i sen bardzo dobrze mi zrobił , ponieważ byłam pełna energii i naszła mnie chęc na zrobienie zapiekanki . Niby z niczego zrobiłam coś .. hehe xd Ale może kolejnym razem jak będę robic zapiekankę to dam Wam przepis :D Wracając do tematu , o godzinie 17 coś przyjchała do mnie  Ola . Piłyśmy sok i gadałyśmy , ale ani sekundy dłużej nie mogłyśmy się powstrzymac i zaczełyśmy nakręcac filmik . Można powiedziec , że wstępnie się umówiłiłyśmy na kolejne nakręcanie . Kiedy skończyłyśmy nakręcac wybrałyśmy się na przejaszczkę rowerową . Pojechałyśmy na najbliższy cpn i zamówiłyśmy sobie hot - doga i kupiłyśmy cole z napisem  " słoneczko " Jak byłyśmy w 2 / 3 klasie ja tak mówiłam na Olę i od razu wiedzałyśmy o co chodzi . Później pojechałyśmy w stronę mojego domu , a Ola w stronę swojego . I tak prawie skończył się udany dzień , którego nie zapomnę :D 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz