niedziela, 18 sierpnia 2013

Niedziela

Czołeem :D
Ale dziś była śliczna pogoda *.* Jak tam Wam minął dzień ? Mi można powiedziec , że bardzo dobrze . O godzinie 10 pojechałam do koleżanki , z którą wybrałam się na basen , a później wyruszyłyśmy na miasto . O godzinie 16 musiałam wracac , bo na godzinę 17 musiałam iśc do kościoła . Miałam się dziś wybrac na rowery z Olą , ale było trochę już za późno i do Oli przyjechala rodzina i umówiłyśmy sie , że innym razem pojedziemy . Nie wiem czemu , ale nie mogę ostatnio dodac żadnego filmiku , co mnie bardzo martwi , bo mam już sporo nagranych i chciałam się z Wami nimi podzielic , ale jak na razie nie mogę :( Postanowiłam , że jutro muszę upiec jakieś babaczki albo ciasto , dziś strasznie mnie naszła taka ochota i jutro postaram się coś upiec i może się pojawi filmik ( jak będę mogła wstawic ) . Mam kilka pomysłów na nowe posty i filmiki , mam nadzieję , że to wszystko mi wypali :) To na dziś taka kótka notka , jutro możecie się trochę dłuższej notki spodziewac . Ja zmykam oglądac horror z moją siostrą i bratem . 
Bajoo ;))


czwartek, 15 sierpnia 2013

Zmiany

Hallo !
Nie było mnie przez jakiś czas . Pewnie dla tego , że wgl  nie miałam czasu i byłam zajęta . Pewnie zauważyliście , ale zmieniłam trochę wygląd mojego bloga . Mam nadzieję , że zmieniłam na lepsze . :) Przez cztery dni byłam w Niemczech w trasie z tatą , kiedy wróciłam codzinnie byłam na basenie , no prawie codziennie . Często spotykałam się ze znajomymi , wybieraliśmy się na miasto , zakupy , przygotowania do szkoły . Tak to właśnie wyglądało od czasu od kąd mnie nie było na blogu . Któregoś dnia wybrałam się z moja siostrą do Żelazowej Woli , chociaż mamy bardzo bliskmo to bardzo rzadko tam się wybieramy . Mam naadzieję , że częściej będziemy jechac do Żelazowej Woli . Jest tam przepięknie , a szczególnie porą wiosenno - letnią . Wczoraj byłam u blogerki Lulu . Pewnie niedługo pojawi się tam nowa notka , więc zachęcam do jej odwiedzania bloga . Nagrałyśmy filmiki i dziś go nie wstawię , bo strasznie mi internet zamula , ale postaram się dodac go jak najszybciej . Musiałyśmy zrobic kilka częsci , bo filmik byłby bardzo za długi .
    To tyle na dziś , za pare dni pojawi się nowy post z nowym filmikiem :) 
To 3 - ym się :D


uwielbiam te nasze wygłupy :*









piątek, 5 lipca 2013

Udany dzień

No witam , witam :D

Jak tam Wam minął dziś dzień ? Mi minął rewelacyjnie . Przyjechała do mnie Ola --> Blogerka :) Nakręciłyśmy kilka filmików :D Dziś jeden wstawię , ale resztę wstawię w swoim czasie . Do godziny 12 nie wiedziałam co ze sobą zrobic . Chciało mi się spac , nie miałam siły , wgl nic mi się nie chciało.. Po godzinie 14 z minutami poszłam spac i sen bardzo dobrze mi zrobił , ponieważ byłam pełna energii i naszła mnie chęc na zrobienie zapiekanki . Niby z niczego zrobiłam coś .. hehe xd Ale może kolejnym razem jak będę robic zapiekankę to dam Wam przepis :D Wracając do tematu , o godzinie 17 coś przyjchała do mnie  Ola . Piłyśmy sok i gadałyśmy , ale ani sekundy dłużej nie mogłyśmy się powstrzymac i zaczełyśmy nakręcac filmik . Można powiedziec , że wstępnie się umówiłiłyśmy na kolejne nakręcanie . Kiedy skończyłyśmy nakręcac wybrałyśmy się na przejaszczkę rowerową . Pojechałyśmy na najbliższy cpn i zamówiłyśmy sobie hot - doga i kupiłyśmy cole z napisem  " słoneczko " Jak byłyśmy w 2 / 3 klasie ja tak mówiłam na Olę i od razu wiedzałyśmy o co chodzi . Później pojechałyśmy w stronę mojego domu , a Ola w stronę swojego . I tak prawie skończył się udany dzień , którego nie zapomnę :D 











czwartek, 4 lipca 2013

Powrót / WAKACJE :D

Witam ponownie :))
Przez dłuższy czas nie było mnie na blogu. Ostatnio przez zakończenie roku szkolnego i odpust u mnie w parafii nie mialam wgl czasu.. Mam pewne plany co do bloga , niebawem pojawiom się filmiki , które będę kręcic jedną z blogerek Lulu --> z Olą będziemy nakręcac różne filmiki , nie będę zdradzac Wam wszystiego , ponieważ nie będzie niespodzianki . :) Ostatnio byłam z moim tatą w trasie ( mój tata jeździ na tirach ) pojechałam do Niemiec i do Danii , widoki było strasznie śliczne . Od 1 lipca zaczęłam jeździc na basen , prawie co drugi dzień jestem na basenie z Asią .  Dziś również wybieram się na basen , można powiedziec , że przez nabliższe wakacje będę tam stałym gościem . Jutro mam zamiar wybrac się na zakupy . Więc możecie się domymślac , że będzie filmik :D Ja kończę , ponieważ będę się szykowac na basen ^^  
Paa :))


























poniedziałek, 17 czerwca 2013

Dobra książka

Witaam ;D
Dziś poniedziłek , nie wiem czemu , ale zaczynam się cieszysc , że jeszcze jeden poniedziałek i upragnione wakacje ! Dziś w szkole mieliśmy tylko jedną lekcję , że trzeba było wyjąc książki :D Można powiedziec , że nawet nauczyciele czują już wakacje . Ostatnio zaczęłam czytam książki takie jak : " Uwierz Lucy " czy " Wielka miłośc " Może znacie te książki ? ;> Dziś zrobię, krótką recenzje tych dwóch książek ;) Kiedy będe miała kamerę nagram dokładniejszy filmik na temat tych i innych książek , które przypadły mi do gustu . ;)

" Uwierz Lucy " Tamsyna Murray - Szesnastoletnia Lucy jest duchem . Od pół roku tkwi w londyńskim city , gdzie została zamordowana ,Nie może się stamtąd wydostac . Jeremy jest pierwszym człowiekiem , który ją widzi i słyszy . Dziewczyna ma pecha , bo facet wygląda jak znękany życiem nauczyciel geografii , ale zyskuje przy bliższym poznaniu . Bardzo chce pomóc widmowej kumpeli i to się liczy . Jeremy znajduje sposób , żeby jego podopieczna mogła swobodnie opuszczac swój lokum , Lucy poznaje wkrótce przystojnego ducha imieniem Ryan . Buntuje się gdy Jeremy nalega , żeby na własną rękę spróbowali wytropic jej mordercę . Lucy musi stawiac czoło swoim obawom i lękom ...




" Wielka miłośc " Sarah Dunn - Alison jest załamana : jej ukochany  Tom wyszedł do sklepu po musztardę i ... zadzwonił , że nie wróci , bo nadal kocha swoją dawną dziewczynę i właśnie z nią chce znowu byc ! Alison  robi co potrafi , by zapomniec o Tomie , ale to niemożliwe - jest przecież mężczyzną jej życia ! Pewnego dnia marnotrawny chłopak wraca ... I to jest oczywiście cudowne , lecz czy naprawdę można mu zaufac ?





To tyle na dziś , ja zmykam na rolki ;D 
To paa ;* 

piątek, 14 czerwca 2013

Luźny dzień :D

Siemanko ;*
Jak tam u Was ? :) U mnie można powiedziec , że bardzo dobrze . Do dziś mieliśmy wystawiane ocenty długopisem , a 21 jest u nas jest rada . Dzisiejszy dzień zaliczam do tych udanych , ponieważ można powiedziec , że tylko jedna lekcja była taka , że trzeba było uważac . Dziś miałam 6 godzin więc lajtowo było . Matematyka , godzina wychowawcza , zajęcia artystyczne , polski , historia i religia . Mieliśmy zastępstwo za relige z panią , która uczy nas biologii i mieliśmy biologię : / no , ale ..Prawie na każdej z lekcji pani nie było albo ktoś coś poprawiał :D Strasznie mi dziś odwalało , że aż zasugerowałam się , że zrobimy zdjęcia będzie śmiesznie , ale nie myślałam  , że ktoś to na serio wziął ! Więc wstawiam oto i zdjęcia :p 
takie niby normalne xd

;p
hahahahhahhaha :D

W trakcie języka polskiego weszła do nas moja koleżnka starsza o dwa lata i powiedziała , że przyda się jej pomoc ,więc ja i Asia od razu poszyłśmy jej pomóc . Tak w głosy się śmiałyśmy , że było nas słychac chyba na całym korytarzu :D później poszłyśmy wydrugowac jeszcze coś tam na gazestkę i poszłyśmy na historię . Nie wiem czemu , ale mam strasznie dziś dobry humor może dla tego , że piątek weekandu początek ?! :D Mniejsza z tym , ja lecem przejechac się rowerkiem , bo jest śliczna pogoda ;) 




poniedziałek, 10 czerwca 2013

Wielkie odliczanie :D

Hallo :P
Dziś z Asią na polskim stwierdziłyśmy , że do wakacji jest tylko 14 dni ! :D Co z tego wynika , że za 14 dni będzie można spac , do której się tylko chcę , spędzac cały dzień po swojemu , spotykac się z przyjaciółmi i nocowac pod namiotem . Już nie mogę się doczekac , może dla tego , że z bratem wybieram się nad morze czy dla tego , że będę na pół koloniach :D Ale to dokładniej na będzie wszystko w innym poście . Jak możecie się domyślac kocham tańczyc Hip - Hop , rok temu musiałam się z tańcem porzegnac , ponieważ miałam kontuzję , ale teraz jest wszystko okej i można powiedziec , że mogę już tańczyc :D Niestety są też i złe strony tego , ponieważ przez ten czas nie rościągałam się i nie mogę zrobic szpagat czy sznurek do końca :/ Drugą złą wiadomością jest to , że szkoła , do której uczęszczałam zlikwidowano ! Ale za to jest dobra wiadomośc do końca czerwca trwają zapisy do grupy zaawansowanej do innej szkoły , ale instruktorę i szefową dobrze znam więc będzie git :D Najpierw muszę przejśc kwalifikacje do grupy zaawansowanej , ponieważ jest ograniczona liczba miejsc , ale mam nadzieję , że się dostanę . :D Muszę przygotowac 1 minutową solówkę wymyśloną prze ze mnie , oraz nagrac ją i wysłac na stronę internetową szkoły . Tak na serio to bardzo mi na tym zależy , ponieważ byłam na mistrzostwach Polski we Włocławku i nie chcę tego zmarnowac do końca :D Kroki mam już można powiedziec , że opanowane tylko muszę jeszcze wszystko połączyc w całośc i będzie gotowe :) A Wy macie jakieś zainteresowania ? Może macie jakieś plany z tymi zainteresowaniami związane ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach , z przyjemnością przeczytam :) Jeśli macie do mnie jakie kolwiek pytania bardzo chętnie na nie odpowiem , może zrobię post przeznaczony tylko dla pytań . :) To ja zmykam 
Baj , Baj :D

P.S dodam dziś zdjęcie z Asią jak miałyśmy 6 lat :D 

hahahaha xD
w różowej bluzce to ja , a w niebieskiej Asia :p