piątek, 14 czerwca 2013

Luźny dzień :D

Siemanko ;*
Jak tam u Was ? :) U mnie można powiedziec , że bardzo dobrze . Do dziś mieliśmy wystawiane ocenty długopisem , a 21 jest u nas jest rada . Dzisiejszy dzień zaliczam do tych udanych , ponieważ można powiedziec , że tylko jedna lekcja była taka , że trzeba było uważac . Dziś miałam 6 godzin więc lajtowo było . Matematyka , godzina wychowawcza , zajęcia artystyczne , polski , historia i religia . Mieliśmy zastępstwo za relige z panią , która uczy nas biologii i mieliśmy biologię : / no , ale ..Prawie na każdej z lekcji pani nie było albo ktoś coś poprawiał :D Strasznie mi dziś odwalało , że aż zasugerowałam się , że zrobimy zdjęcia będzie śmiesznie , ale nie myślałam  , że ktoś to na serio wziął ! Więc wstawiam oto i zdjęcia :p 
takie niby normalne xd

;p
hahahahhahhaha :D

W trakcie języka polskiego weszła do nas moja koleżnka starsza o dwa lata i powiedziała , że przyda się jej pomoc ,więc ja i Asia od razu poszyłśmy jej pomóc . Tak w głosy się śmiałyśmy , że było nas słychac chyba na całym korytarzu :D później poszłyśmy wydrugowac jeszcze coś tam na gazestkę i poszłyśmy na historię . Nie wiem czemu , ale mam strasznie dziś dobry humor może dla tego , że piątek weekandu początek ?! :D Mniejsza z tym , ja lecem przejechac się rowerkiem , bo jest śliczna pogoda ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz