Czołeem :D
Ale dziś była śliczna pogoda *.* Jak tam Wam minął dzień ? Mi można powiedziec , że bardzo dobrze . O godzinie 10 pojechałam do koleżanki , z którą wybrałam się na basen , a później wyruszyłyśmy na miasto . O godzinie 16 musiałam wracac , bo na godzinę 17 musiałam iśc do kościoła . Miałam się dziś wybrac na rowery z Olą , ale było trochę już za późno i do Oli przyjechala rodzina i umówiłyśmy sie , że innym razem pojedziemy . Nie wiem czemu , ale nie mogę ostatnio dodac żadnego filmiku , co mnie bardzo martwi , bo mam już sporo nagranych i chciałam się z Wami nimi podzielic , ale jak na razie nie mogę :( Postanowiłam , że jutro muszę upiec jakieś babaczki albo ciasto , dziś strasznie mnie naszła taka ochota i jutro postaram się coś upiec i może się pojawi filmik ( jak będę mogła wstawic ) . Mam kilka pomysłów na nowe posty i filmiki , mam nadzieję , że to wszystko mi wypali :) To na dziś taka kótka notka , jutro możecie się trochę dłuższej notki spodziewac . Ja zmykam oglądac horror z moją siostrą i bratem .
Bajoo ;))














